Comunicat del Compromís per Cerdanyola davant la qüestió de confiança al Govern de Cerdanyola lligada als pressupostos del canvi

Convoquem a tothom a la concentració de suport a les 18'30h a la plaça de l'Ajuntament.

El passat 24 de maig de 2015 la ciutadania de Cerdanyola del Vallès va manifestar a les urnes la voluntat d'un canvi real a la política municipal, un canvi cap a la participació, la transparència, la defensa i millora dels serveis públics i els drets socials, la sostenibilitat i la millora ambiental. El Compromís per Cerdanyola, demostrant una vocació de responsabilitat i servei públic, va entomar aquests reptes i va donar una passa endavant constituint un govern ampli però sempre compromès amb el canvi social i el dret a decidir del poble català. Moltes han estat les dificultats per portar a terme aquesta voluntat de canvi tal i com ha quedat palès al llarg de la legislatura. Sabíem que els equilibris no serien fàcils i en molts casos ens em trobat traves fruit no tant de la defensa dels interessos de la ciutadania sinó d'interessos partidistes.

Després de gairebé dos anys al front del consistori seguim compromeses amb la voluntat de transformació que ens va portar aquí, i per això hem treballat amb serietat amb la resta de partits un projecte de pressupostos que han cercat en tot moment el màxim consens i, alhora, aprofundir en allò social, en allò que defensem i representem com a projecte polític. Com ja vàrem apuntar en la darrera nota de premsa, els pressupostos presentats no són només els pressupostos del Compromís per Cerdanyola sinó uns pressupostos fruit del diàleg i la voluntat d'escolta. De les 133 propostes presentades pels partits hem n'hem incorporat 97, el que suposa gairebé un 73%. Volem remarcar que, un cop més, el PSC ha fet gala de la seva actitud purament partidista i gens constructiva davant la negociació dels pressupostos, tancant la porta a qualsevol diàleg i sense realitzar proposta alguna. Aquesta irresponsable actitud, que te per objectiu el bloqueig del govern, te greus conseqüències per la ciutadania en bloquejar-se els projectes i inversions que tant necessita la nostra ciutat.

Davant la qüestió de confiança vinculada a l'aprovació dels pressupostos a la que se sotmetrà divendres el nostre company i alcalde, Carles Escolà, volem remarcar el nostre suport al govern i a la seva persona. Entenem que, a dia d'avui, les polítiques del canvi i les conquestes aconseguides durant aquest mandat es troben en perill. Per això convidem a totes les persones que no volen tornar enrere a mobilitzar-se i manifestar el seu suport al govern fent-li costat aquest divendres 7 d'abril a les 18:30 a davant de l'Ajuntament.

L'ajuntament del canvi no s'atura!

Compromís per Cerdanyola