Transport públic

[Actualitzat] Compromís quantifica en 6 milions el cost de pertànyer a la Zona 1


Compromís considera que el cost de pertànyer a la Zona 1 supera àmpliament els beneficis que pugui aportar i demana al PSC que treballi amb el govern i no actuar al marge d’ell.

Precs i preguntes al ple de juny de 2014


Preguntes del Compromís per Cerdanyola al ple de juny del 2014, en relació a les obres de reforma de Cerdanyola 2000, el transport urbà al CAP II, les obres de restauració de l'abocador Elena i la sobre-explotació de la biomassa al bosc de Can Catà.

Un centenar de càrrecs electes signen una declaració contra l'augment abusiu de les tarifes de transport públic.


Reclamen a l'ATM la retirada de les noves tarifes i diàleg amb els agents institucionals i plataformes populars que estan liderant les protestes.

Declaració de regidors i regidores contra l'augment de tarifes de transport públic


Reclamem un model de transport públic a preus populars i que tingui en compte les necessitats de les treballadores i el conjunt de les classes populars, així com en benefici dels barris i poblacions més castigades per la crisi, l’atur i les retallades. Seguirem treballant per això des dels nostres municipis.

Moció per a la desprogramació i desqualificació urbanística definitiva del Túnel d'Horta viari i per a la desprogramació de la reserva ferroviària entre Barcelona i el Vallès a través del Parc Natural de Collserola


Moció dels grups municipals de Compromís per Cerdanyola i d'Esquerra Republicana de Catalunya, a proposta de les entitats ambientalistes ADENC i Via Verda, per a la desprogramació i desqualificació urbanística definitiva del Túnel d'Horta viari i per a la desprogramació de la reserva ferroviària entre Barcelona i el Vallès a través del Parc Natural de Collserola, en favor de l'opció del túnel ferroviari Glòries-Meridiana pel Coll de Montcada pel nou accés al Vallès passant soterrat pel nucli urbà de Cerdanyola del Vallès.

Contingut sindicat